Monday, February 13, 2006

متنوع

ديروز كه رفتم مهد دنبال نازنين تا منو ديد زود دويد جلو و دستاش رو زد به كمرش و پرسيد: باباكوش؟ گفتم باباجون سركار ، خودش و زد زمين و يك غلط زد و شروع كرد به سرو صدا
ديدم باباي مي مي اومده دنبالش , و رژينا هم با باباش رفته ،براي همين نازنين هم هوائي شده
تا رسيدم دم بيمارستان گفت : مهندس
نميتونستم نبرمش چون يك جواب منفي بهش داده بودم ، نازي ميخواست نقاشي كنه و از مهندس خودكار و ورق خواست و بهش گفت برام چشم چشم دو ابرو بكش ،مهندس متوجه نشد نازنين چي ميگه، شروع كرد به توتو كشيدن و درخت كشيدن و يك خورشيد كشيد ( يك دايره + چند تا شعاع)
از نازنين پرسيد اين چيه؟ نازي هم گفت : circle

نازنين از اونهايي كه خوشش مياد دعوت ميكنه كه بيان خونه و خودش هم دستشون رو ميگيره و ميكشه كه بياين بريم ، اولين نفر مهندس بود و كسي كه هميشه بدون چون و چرا دعوت ميشه هم مهندس!!!
شبها كه نازي ميخواد بخوابه هر چي كه توي مهد ياد گرفته رو تكرار ميكنه : از يك هفته پيش تا 20 ميشمره و متضادها رو هم ياد گرفته و شعر
Baa baa black sheep, have you any wool?
Yes sir, yes sir, three bags full!
One for the master, one for the dame,
And one for the little boy who lives down the lane

4 U??¸?±:
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 1:13 PM?? U?U??´??U?...

همه ميگن كه دختر لوس باباييه و واقعا وقتي يه شب دير ميرم خونه دلتنگي را توي چشم هاي كوچولو معصوم دلبركم مي بينم. كاملا مشخصه كه دلش تنگ شده

نازي خوشگل معلومه حسابي بزرگ و خانم شده و فكر كنم شيريني اين ايامش هم بي نظير باشه... خوشگل خانم را ببوسين

در خصوص ماساژي كه گفته بودين ، من هنوز چيزي نشنيده ام و اگه شد اطلاعات بيشتري بهم بدين..ممنونم

 
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 4:54 PM?? U?U??´??U?...

سلام مهري جان - من اول اومدم ازت عذرخواهي كنم بابت اينكه من بعداز تولد منگولكم ديگه فراموش كردم بيام و كامنتها قبلي رو چك كنم و يه آپ جديد كردم امروز داشتم اتفاقي كامنتهاي قبلي رو نگاه ميكردم ديدم براي تولد پسركم تبريك گذاشتي كلي شرمنده شدم عزيزم. منو بابت اين بي توجهي ببخش خيلي سرم شلوغه. از طرف من نازنين كوچولو رو ببوس
شاد و سلامت باشي گلم

 
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 9:59 AM?? U?U??´??U?...

سلام مهری جون خوبی عزیزم نازی کوچولو چطوره . فکر میکنم موقع شعر خوندن خیلی خوردنی میشه نه ؟ از طرف من ببوسینش.

 
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 6:57 AM?? U?U??´??U?...

فکر کنم که خیلی لذت بخش باشه که بچه آدم بتونه شعر بخونه
از طرف من ببوسش

 

Post a Comment

<< ?µU??­U? ?§?µU?U?