Friday, August 19, 2011

دخترای قشنگ من







نازنین این روزها مثل روزهای عادی سال مشغول گرچه که تابستون ولی کمپ تابستونی تعطیل نیست خدا رو شکر !!

کمپ کامپیوتر آخرین و هر روز با یادگرفته های جدید و هیجان خاص خودش به خونه میاد.


خوشحالم که تونستم روزها رو براش پر کنم و از آموزش دور نمونه.

***

سوالهای نازنین حالا نوعش عوض شده دیگه جواب دادنش خیلی ساده نیست , از خدا و کارهاش میپرسه, هر جوابی پشتش سوال دیگه ای داره .

تفاوت درست و نادرست و خوب میدونه ولی بعضی رفتارهاش رو نمیتونه کنترل کنه به خصوص جائی که قرار چیزی تقسیم بشه یا کسی قبل از اون در ارجحیت باشه.( تمام این مشکلات ربط داره به تنها بودن نازنین برای مدت طولانی)


***

کتایون این روزها سلطنتی میکنه بر من و دلم که خدا میدونه

هفته اول ماه 9 , روز کم میخوابه ولی 3بار میخوابه , خیلی خوب بازی میکنه با اسباب بازی هاش و جالب ترین اینکه لب تاپ خودش رو وقتی باز میکنم براش بلافاصله میبنده ولی وقتی لب تاپ ما روشن باشه با کلیدهاش بازی میکنه!!

بچه آروم , راحت و هوشیار .

اولین چیزی که نظر بقیه به خصوص چینی ها رو جلب میکنه چشمهای کتایون!!! بعد خنده و آلرت بودنش

***

وقتی دخترام کنارم هستن آرامش دارم و زندگی راحت هر چند مشکلات بزرگ باشه

هر دو تاشون دوست دارم اما نوعش با هم فرق میکنه مثل تفاوت گل وگلاب






1 U??¸?±:
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 6:14 PM?? U?U??´??U?...

ey jaan.zende bashan har 2shoon.
mashala Katayoun digr bozorg shode.beboos dokhtaraye nazeto.
mamane Farin

 

Post a Comment

<< ?µU??­U? ?§?µU?U?