Monday, July 04, 2005

16 ماهگی و تغییرات جدید

نازنین دو روز که مریض شده و سرماخورده.
نازی بلد کلمه ها رو کم کم تکرار کنه , حالا وقتی بهش میگم فلان کار رو بکن خوب میفهمه و انجام میده و جالبترین کارش اینه که وقتی بهش میگم مامان بخواب که پمپرزتو عوض کنم جاشو میدونه که باید کجا بخوابه.( الهی قربونت برم)
غذا خوردنش بهتر شده, ولی اصلا وزن اضافه نکرده چون ایران که بودیم به اندازه کافی کم کرده بود.
چند روز پیش که رفته بودیم خرید براش یک وسیله موزیکال خریدم که تقریبا مثل سنتور ولی چوبی و ساده و رنگی و یک سگ سفید هدیه گرفت که به خاطر جنسش خیلی دوستش داره.
راه رفتنش خیلی بهتر و پیشرفته تر شده و دویدن رو هم یاد گرفته ولی بدیش اینه که سرش رو میندازه پائین و میدوه.
کارهایی که با دست و انگشت میکنه خیلی ظریف شده یعنی یک پولکی رو میتونه بین دوتا انگشت بگیره, شاید اینا خنده دار باشه ولی پیشرفتهای خیلی خوبیه برای این سن و من خیلی خوشحالم که بچه سالم و باهوشی دارم و خدا رو شکر میکنم.
هر چی که بیشتر به کارهای نازی نگاه و فکر میکنم بیشتر خدا رو احساس میکنم و بابت این همه لطف شکرگزارم به درگاهش.

بابایی هم مشغول .(خسته نباشی مرد خدا قوت)
یک چیز دیگه هم دلیل بر خوشحالی منه و اون این که ماشین جدید خریدیم و خیلی حال داره.