Sunday, July 10, 2005

کارهای جدید

مامان من میرم تو هم بیا.
نازی: بیا
مامان من رفتم.
نازی: رفتم
نازنین یاد گرفته که حرف زدن رو تقلید کنه ولی تنها چیزی رو که میدونه چه معنی میده "بیا" که به قول یکی از بچه ها میگفت نکنه بچتون تو گاراژ کار میکنه هی میگه بیا بیا
موبایل رو دوست داره چون میتونه وقت حرف زدن راه هم بره , از هر کی بگیره وقتی که زنگ میزنه موبایل میده به صاحبش
تک تک کلمه ها رو میگه مثلا:به به , مامی, ماما, مامان, امید بر وزن حمید, بابا, نرگس ,عطی, عمه, مم,بیا,الو, للام یعنی سلام
تازه flykiss هم یاد گرفته که وقتی بای بای میکنه یک بوس هم میفرسته.
شبها که خیلی خوابش میاد , شیشه شیر رو میگیره میاد روی من میخوابه هی شیشه رو از دهنش در میاره منو بوس میکنه من هم کمر و دلش رو دست میکشم و بوسش میکنم بعد هم میگزارمش توی تاب که بخوابه دوباره از تاب میاد پائین دو سه بار این کارو میکنه تا وقتی که خوابش ببره.