Thursday, February 16, 2006

من و نازي ، شب و روز

ديشب نازنين وقت خواب
نازي: مامي
من: جونم
نازي: مامان
من: بگو مامان
نازي: مامان
من: عزيز مامان
نازي : بابا
من : !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه حالم خوب نبود و نازنين با مهندس رفت مهد، توي راه نازنين به مهندس ميگفته : مامي دل درد ( و دستش روي ميگذاشته روي دلش)

تازگيها فهميدم كه نازنين علاقه زيادي به آشپزي داره و همش ميخواد سر در بياره من چي ميپزم ، چيكار ميكنم ، چي توي قابلمه است و كلي توي آشپزخونه با من هي كل كل ميكنه و هم خودش حال ميكنه و هم به من انرژي ميده هم ميگيره.

6 U??¸?±:
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 10:23 PM?? U?U??´??U?...

مهری جون بد نباشه.فردا حتما بهت زنگ میزنم خونه............قربون اون دختر ناناز بشم.دخترها ماهن..........

 
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 7:49 AM?? U?U??´??U?...

دیگه با داشتن همچین دختری غصه نداری
با باباش تلفنی هم حرف بزنه دلتنگیش کم نمیشه؟

 
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 7:55 AM?? U?U??´??U?...

اين ناازي خانم شما خيلي با مزه هستش و فكر كنم يه خورده هم دوست داشته ماماني را سر كار بذاره

ممنونم بابت لينك ها و معرفي سايت ها
راستش من خودم تقريبا هر شب با يلدا خانم برنامه ماساژ داريم ولي ماساژ به روش علمي تر و اصولي را نمي شناختم

 
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 7:58 AM?? U?U??´??U?...

سلام سلام.این دلتنگی نازنین برای باباش دل من رو کباب میکنه و شدید من رو یاد بچگی خودم میندازه:(خودت بهتری خانمی؟
برای ادامه حرفهامون نمیدونم کی زنگ بزنم.

 
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 1:04 PM?? U?U??´??U?...

سلام مهری جونم دیگه با داشتن همچین دختری غمت نباشه همین فردا پس فردا باید رو مبل بشینی و استراحت کنی نازی خانم دیگه خودش آشپزی میکنه.ببوسش.

 
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 1:04 PM?? U?U??´??U?...

هر که دعای حضرت یونس را به 25 نفر بگوید همان شب خبر خوشی را میشنود:
لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین.

 

Post a Comment

<< ?µU??­U? ?§?µU?U?