Wednesday, March 07, 2007

بوي عيد

آخي ( نفس عميق )
عيد هم داره مياد فقط 13 روز ديگه ، اصلا دست و دلم به كار نميره فقط ميخوام زود خريدام تموم بشه و اين 13 روزهم بگذره ، عشق ايران به عيد و مسافرت و 7سين وخونه هاي كه برق انداختن از بس كه سابيدن و خوشحالي و خنده و زندگي ، اصلا با عيد يك حال ديگه اي داره ايران ، بس كه همه خوشحالن ، بس كه فراوني و نعمت هست ، بس كه همه مهربون ميشن ، همه جا تميزو پر گل ميشه، همه چيز يك جور ديگه اي .
خدا بخواد كار عزيزجون هم كمتر باشه كه ايام عيد بهش خوش بگذاره كه خيلي خسته است و احتياج به يك استراحت بي دقدقه داره.
شايد امسال براي نازنين هم يك عيد استثنايي باشه ، چون از سال آينده نازنين اين زمان مدرسه هست و شايد نتونيم بريم ايران براي عيد ، شايد امسال براي من هم به خاطر حميد و نازنين كه يك جور ديگه اس.
نازنين از پارتي و بزن و بكوب حرف ميزنه و همش ميگه مامان من كيك بزرگ ميخوام مثل مال پراناي، وقتي كه با كبريت گاز روشن ميكنم نازنين ميگه من فوت كنم ، فوت ميكنه و شعر هپي برت دي ميخونه و دست ميزنه، اميدوارم امسال بتونيم براش تولد درست و حسابي بگيريم.
***
ديروز نازنين با رژي دعواشون شده بود ، وقتي كه از ماشين پياده شدم رژي داشت ميرفت ولي داد زد كه خاله نازي منو هل داده و من افتادم و گريه كردم ، بوسيدمش و گفتم من از طرف نازنين معذرت ميخوام ولي اون تو رو خيلي دوست داره حالا من ازش ميپرسم كه چر اينكارو كرده، از نارنين پرسيدم كه چي شده سرش و انداخت پائين و گفت دعوا كردم با رژي !! اون پيپر (ورق) به صورتم زده من ناراحت شدم براي همين هلش دادم ، بهش گفتم ازش پرسيدي كه چرا پيپر و به صورتت زده شايد حواسش نبوده مگه شما با هم دوست نيستين و مگه همديگرو دوست ندارين پس دعوا براي چي؟
صبح كه رسيديم مهد رژي هم اومده بود به نازنين گفتم بايد به رژي بگي دوستت دارم و ببخشيد ، تا همديگرو ديدن نازنين رژي رو بوسيد و رژي هم بهش مداد شمعي داد براي نقاشي (دعواي بچه ها)

1 U??¸?±:
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 9:04 AM?? U?U??´??U?...

سلام مهری جونم نازنین گلم یعنی اینقده بزرگ شده که سال دیگه میره مدرسه ؟ آخی ایشالله عید که اومدین ایران حسابی بهتون خوش بگذره . سال خوب و با برکتی رو براتون آرزو میکنم .روی ماهتون رو میبوسم.

 

Post a Comment

<< ?µU??­U? ?§?µU?U?