Wednesday, April 18, 2007

دوست دارم خيلي زياد


نازنين ترانه هاي كامران و هومن و چون اكثرا شاد راحت حفظ ميكنه ، اين دفعه كه رفته بوديم ايران ترانه " دوست دارم خيلي زياد" رو ياد گرفته .
ديشب بعد از اينكه نازنين خوابيد ، من توي آشپزخونه بودم و حميد هم با لپ تاپ مشغول بود، چند تا ترانه گذاشتم كه گوش كنيم ولي عزيزجون ميگفت : نميخوام حال نميده ، گفتم بگذار برات يك اهنگ شاد بگذارم و اولين ريتم ترانه تا صداش در اومد نازنين هم توي خواب و بيداري نشست و دست ميزد و با خودش ميخوند ، ما مونده بوديم كه چقدر اين موزيك و آهنگ تاثير گذار بوده كه اين بچه از خواب عميق بيدار شده ، تا آخر ترانه همراهي كامل و تا تموم شد بلافاصله دوباره خوابيد،
اين دفعه روزهاي آخر چند جلسه رقص هم پيش خاله مرجان رفت و صبح تا شب به تمرين بود، خيلي بهتر حركات و انجام ميده ولي رقصش بيشتر شبيه ورزش. ( ما مونديم بين كلاس موزيك ، رقص و آواز كدوم انتخاب كنيم!!!)

1 U??¸?±:
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 7:44 PM?? U?U??´??U?...

مقایسه عکس های کنار وبلاگ و عکس های چند پست قبلی خیلی جالبه... سرعت شکوفا شدن این فرشته های ناز خیلی زیاده و نباید از دقایق غافل بشیم

خوشگل خانم دوست داشتنی را ببوسین

 

Post a Comment

<< ?µU??­U? ?§?µU?U?