Monday, November 16, 2009

دختر باباش

داستان از اینجا شروع شد که شوهر یک خانمی از ایران بعد از 3 ماه اومده بود , خانم در مورد اینکه آقا بهش خوش گذشته در کنار خانواده میگفت و اینکه چاق شده و لپ گلی شده! اگه دوباره آقا بره ایران دیگه حق برگشت به خونه رو نداره.


من هم به شوخی گفتم آره حمید اگه بیاد ببینم لپ گلی شده و شکم داره بهش میگم از فرودگاه برگرده , نازنین مثل فشنگ از جا پرید و دستش و گذاشته بود روی دهن من و میگفت : تو به بابای من این حرف و نمی زنی , بهش گفتم نه شوخی کردم , گفت: تو نباید با بابای من فان کنی و بخندی من اجازه نمی دم !!!!!


نازنین گر گرفته بود و عصبانی بود که فهمیدم انگار داستان جدیه , بهش گفتم مامان ما داریم شوخی میکنیم هم عمو هم خاله هم شما میدونین که من چقدر بابائی رو دوست دارم و کلی حرف زدیم که عصبانیت نازنین فروکش کرده , همون لحظه حمید زنگ زد و اونم توی دلش سنگ آب شد وقتی داستان رو شنید .


***


مدتیه که نازنین شروع کرده به نوشتن نامه به معلمش ( مثل جودی ابوت) , از قشنگترین هاش داستان کوتاهی بود که براش تقاشی هم کرده بود .


من به شنا میرم , یک روز وقتی رفتم شنا لباسم یادم رفته بود, شکلات های خودم رو برای ماهیها ریختم , روز خوبی بود برای ماهیها.


عکس هم نشون میداد تعدادی ماهی با تیکه های شکلات قهوای که توی آب بود و بچه ای که براشون شکلات میریخت.


****


نامه ای برای بابا نوشته بود که قرار بود پست کنم , امروز به بابائی شاکی شد که مامان نامه منو برات نمی فرسته , بابا گفت : مامان میشه پستچی شما فقط نامه هات رو بهش بده و خیالت راحت باشه اونا رو برام نگه میداره


از امروز من پستچی خونه شدم از صبح بابائی 3 تا نامه داشت


***



دیروز نازنین اولین دیکشنری رو با پول کتاب خوندن خرید , و یک کتاب دیگه از همین کاراکتر با 7 داستان و بیش از 200 صفحه .

امروز بهش جایزه دادم چون دیروز گرچه دلش عروسک باربی میخواست ولی تونست پا روی احساس بگذاره و معقول فکر کنه.

!!!به قول بابا : آدم وقتی میره کت شلوار بخره جوراب نمیخره

2 U??¸?±:
Anonymous Nazanin From Dubai ?¯?± ?³?§?¹?? 8:36 AM?? U?U??´??U?...

Vaghti mibinam dokhmarit cheghadr dare az doorie babash ghose mikhore nakhod agah yade khodam,mamanam va babam mioftam va khob nemitoonam ashk narizam.


Man faghat rooz haei Vaghean shad boodam ke BABA bood...
kash zendegi ye kam asoon tar bood...kash in jodaei ha nabood...

 
Blogger Jalal Rumi ?¯?± ?³?§?¹?? 1:11 PM?? U?U??´??U?...

بله سه تا نامه تو یه روز! واقعا پسنت چی بودیا!

 

Post a Comment

<< ?µU??­U? ?§?µU?U?