Sunday, July 09, 2006

ما

زندگي ما بعد از برگشت باباجون به حالت نرمال برگشته وهر سه ما از اين بابت خيلي خوشحاليم، نازنين روزها براش بدون دغدغه و دلواپسي ميگذره حتي بدون اينكه دنبال هواپيما تو آسمون بگرده يا چشم انتظار باشه ، بابائي هنوز هم كار داره و سرش شلوغ ولي از اينكه خونه است آرامش به وجودش برگشته، من هم وقتي كه دو تا قلب تو سينه جا نميشه همچنان 2*1 سپري ميكنم و در خونه اي كه پر از عشق و محبت آرامش خاطر دارم.

تيرماه پر از خاطره است براي من و عزيز جون
تو اين ماه زندگي دو نفر نه به قرعه كه به انتخاب به اسم هم شدن ( اگر به عشق يا مصلحت)
تو اين ماه ما دوتا سر خونه و زندگي مستقل خودمون اومديم و خونه شيشه اي مون رو بناكرديم
تو اين ماه باز هم گوهر وجود همديگر بهتر پيدا كرديم و از قبل عاشقتر شديم
تو اين ماه 7سال پياپي ما براي پيوندمون جشن گرفتيم و هر سال راضي تر بوديم
تو اين ماه تصوير آرزوهاي سالهاي زندگيمون رو وصف كرديم و براي محقق كردنش زحمت كشيديم
تو اين ماه باز براي بهتر شدن و بهتر ساختن پايه هاي زندگيمون تلاش كرديم
تو اين ماه نازنين به وجود اومد ( درخت وجود به گل نشست)
امسال باز هم جشن خواهيم گرفت عيد ديگري از زندگي مشترك


خدا ميدونه كه توي زندگي من اين ماه چقدر عزيز ، چرا نبايد باشه وقتي كه من به هر چي خواستم رسيدم ، آرزوهاي زندگي من تو اين ماه محقق شده ، خدا منو لايق بهترينها دونسته (حميد و نازنين) كه من هر لحظه كه نفس ميكشم نه براي نعمت نفس بلكه براي وجود عزيزانم خداوند رو شكر ميكنم .

تقديم به عزيز جون اوني كه ميدونه با او و بدون او چگونه ام

با تو بودن هميشه پرمعناست
بي تو روحم گرفته و تنهاست
با تو يک کاسه آب يک درياست
بي تو دردم به وسعت صحراست
با تو آسان هزار کار خطير
با تو ممکن جهاد با تقدير
بي تو با غم برهنه همچون کوير
با تو يک غنچه دشتي از گلهاست
با تو بودن هميشه پرمعناست

1 U??¸?±:
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 10:49 AM?? U?U??´??U?...

با هم و کنار هم.با عشق و صلح و محبت.خوش باشید تا به ابد....

 

Post a Comment

<< ?µU??­U? ?§?µU?U?