Saturday, July 01, 2006

باز جمعه اما ...

5شنبه فقط گذشت
جمعه از صبح كه بيدار شدم تصميم داشتم كه به عمو و خانواده + دائي و خانواده بگم بيان خونه ما ، اومدن خوش گذشت جاي باباجون هم خالي بود.
شب ساعت 11 نازنين خوابيد ، حالش خوب ولي فقط سرفه ميكنه جوري كه از سرفه هاش جگر خون ميشم ، امروز قرار دوباره ببرمش دكتر .
***
ديروز عمو محسن و خالي اومدن ، نازنين هي اصرار كه پذيرايي كن ، ميگه خودم هم ميخوام تعارف كنم ، بعد از كمي دائي و زن دائي هم رسيدن ، نازنين به عمو ميگفت دائي جون بوس نكن ، ( نمي دونم چرا؟)
مدتي كه كمي بد اخلاق شده ، و پرخاش ميكنه نمي دونم راه حلي داره ؟ يا دليلي داره؟ يا اصلا اين سن زماني هست براي اين نوع رفتار ؟
ديروزقبل از اينكه مهمونا بيان خيلي كار داشتم ، نازنين هم هي اذيت ميكرد ، گفتم خدايا به دادم برس از دست اين نازي ، نازنين هم تا شب هي راه رفت و گفت : به دادم برس
***
مدتي كه شروع كرده به سوال كردن مثلا يك شي رو نشون ميده و به دفعات ميپرسه اين چيه؟
ديروز دكمه هاي پشتي مبل رو نشون ميداد و هي ميپرسيد اين چيه ؟ هر كدوم رو نشون داد و پرسيد اين چيه؟ و من هم گفتم : دكمه ، ديشب هم سبزي خوردن رو ميپرسيد كه اين چيه : بهش گفتم اين سبزيه سبزي خوردن ، بلافاصله دائي از نازنين پرسيد اين چيه نازي؟ نازنين هم گفت : سيب زميني ، گفتم نه مامان جون سبزيه ، گفت : دائي جون اين سبزيه ديگه
***
شروع كرده از هفته گذشته كه مريض بوده به بهانه گيري ، هر وقت هم كه شروع ميكنه با كلي گريه و توي گريه هي ميگه : بابا جون ميخوام ، باباجون ميخوام ، زنگ بزن ، وقتي كه بهش ميگم مثلا باباجون خواب يا نيست يا هر دليل ديگه اي بهم ميگه : اصلا دوست ندارم، يا ديروز ميگفت يك كم دوست دارم بهش ميگم مامان خوبه حالا كم ولي دوستم داري ميگه : دوست دارم مامان جون ولي اذيت نكن . ( همه حرفهاي خودم كه بهش ميگم به خودم تحويل ميده)
***
ياد گرفته به هر كي ميگه : دخترم
ديروز به پاپي كه بغلش بود ميگفت : دخترم دوست دارم ( من از خنده داشتم ميتركيدم)
ديروز به دائي ميگفت : دخترم بيا شام بخور، دست بشور (فكر كنم دخترم رو معادل عزيزم ميدونه و ازش استفاده ميكنه)

1 U??¸?±:
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 1:39 PM?? U?U??´??U?...

salam.
eilia ke be babash migeh "SHOHARAM!!"
na ke man behesh migam shoharam eilia fek mikone ye model ghorboon sadaghast :D

 

Post a Comment

<< ?µU??­U? ?§?µU?U?