Sunday, September 25, 2005

کلمه و ترکیب تازه

نگاش : نقاشی کشیدن ( مامان این مداد شمعی رو بگیر و چشم چشم دو ابرو بکش)
باشو: بلند شو ( بازی کن هر چی باشه اشکالی نداره)
بابا به به: یعنی من گرسنه ام (وقتی که رستوران را می بیند)
ایش , پیف, پی پی: وقتی که کار از کار گذشته !!! با کشیدن پمپرز نشان میدهد ( بستگی به وضعیت با صدای آرام یا جیغ) .
بگل : یعنی چقدر میخوای راست راست راه بری منو بغل کن !!!( در کلیه موارد )

رفتارهای معنی دار:
بوس : خر شو مامان ( وقتی که کار بدی کرده, چیزی میخواد, تحریک عاطفی برای جلب توجه)
دست , دامن کشیدن یا حل دادن ( ظرف نشور, غذا نپز که داغ و کلا کارای آشپزخانه نکن جز مواقعی که من به به میخوام اون هم باید سریع و بدون توقف باشد!!!)
موش کردن: همان لوس کردن تا زمانی که مامان بگه قربونت برم الهی
گزیدن لب: یعنی کار بدیه ( مثلا وقتی که دعوا میکنم که چرا در یخچال رو اینقدر محکم باز میکنی که بخوره به کابینت )
زدن پشت دست: یعنی کار بدیه و زیاد اشکالی نداره چون خودم کردم (ریختن لیوان آب روی مبل).
رو زانو نشستن : یعنی منو تحویل بگیر حتی زمان غذا خوردن , تلویزیون دیدن, قصه خوندن و کلیه کارهای نشستنی .
دست کسی رو گرفتن: به مامانم یا بابام دست نزن , کاری که من دوست ندارم رو انجام نده ( حتی در مواقعی که ترس که داغی چیزی داره)
جیغ زدن: هر چی میخوام حاضر کنید!!!
بالا و پائین پریدن: یعنی خیلی خوشحالم
نای نای کردن: همان رقصیدن بدون شناختن زمان و باهمراهی کسی که حتما من بی کار خواهم بود , صبح ساعت 7 یا شب ساعت 11 فرقی نداره
خوردن یا نخوردن : وقتی غذا میخوره یعنی خوب ,مامان لذت ببر که من میخورم , وقتی نمیخوره یعنی مامان اصلا آشپزی بلد نیستی برو یک فکری به حال خودت بکن یا اینکه من سیرم
پائین انداختن سر: یعنی کار بدی کردم دعوام نکن
کشیدن سر به شانه ها و انداختن آن به یک طرف: خجالت کشیدن از کسی فقط در 10-15 دقیقه اول ورود.

1 U??¸?±:
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 12:23 PM?? U?U??´??U?...

Google's 'Remove Results' Reviewed
Matt Cutts discusses on his blog a recent user-interface experiment on Google that adds the ability to remove results.
Great ideas . I'm definitely going to bookmark you!

What do you think of my firewalls for internet site/blog. Full of firewalls for internet related stuff.

 

Post a Comment

<< ?µU??­U? ?§?µU?U?