Wednesday, November 30, 2005

گواهي

سر كيف نازنين باز كردم كه لباسهاي صبح و ظرف غذا و شيشه شير و بردارم كه ديدم يك گواهي و يك پاكت كه به اون ضميمه شده و يك نوت هم روش ، وقتي خوندم از خنده مردم بدون هيچ حرفي دادم به بابائي ، كلي خنديديم.
گواهي به اسم نازنين حسيني ، برنده خوردن بيسكويت در مسابقه ورزشي happy home nursery و اون پاكت توش يك مدال با روبان قرمز و يك پلاك طلائي با مهر مهد بود و نوت هم از طرف مديريت مهد اعلام كرده بود كه تا فلان تاريخ ميتونيد بيائيد و عكسهاي مسابقه رو ببينين و انتخاب كنين كه براتون چاپ بشه.
ديروز صبح رفتم عكسهاي نازي رو انتخاب كردم خيلي جالب بود انشاءالله كه بتونم عكسها رو بگذارم اينجا.
وقتي كه نازنين روي سكوي شماره يك ديدم ياد ... افتادم قند تو دلم آب ميشد.

3 U??¸?±:
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 6:46 PM?? U?U??´??U?...

اول رسما اعلام كنم كه اول شدم

 
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 6:49 PM?? U?U??´??U?...

چقدر كار جالبي بوده و ما الان در وبلاگستان و در جمع همه مهربون هاي اين دنياي مجازي، يه قهرمان داريم

خيلي خيلي منتظر ديدن عكس هاي قشنگش بر روي سكوي قهرماني هستم

به باباي نازنين كوچولو هم صميمانه تبريك مي گم

 
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 1:55 AM?? U?U??´??U?...

سلام بر مامان مهری عزیز
من هم کسب مقام نخست و بیسکوئیت خوران!! رو به نازنین عزیز تبریک می گم! راستی! خونه مجازی شما چقدر قشنگه! چه عکسای خوشگلی داره و چقدر آدم اینجا احساس خوبی بهش دست می ده ... انگار واقعا وارد دنیای پاک و بی آلایش بچه ها شده... ممنونم که بالاخره مقاومت را شکستید و منو از وجود خودتون و دخمل نازنینتون آگاه کردید

 

Post a Comment

<< ?µU??­U? ?§?µU?U?