Sunday, December 25, 2005

يادگيري

وقتي كه نازنين حدودا 9ماهش بود براش بادكنكهاي صدادار و يك نوع بوق پارتي گرفته بوديم كه وقتي توش فوت ميشد تيكه كاغذي كه در انتهاش بود باز ميشد و دوباره بسته ميشد و بوق هم ميزد، بعد از مدتها ديشب اوردم كه باهاش بازي كنه چون اصلا تمايلي به اين بازي نشون نداده بود فكر كردم چطوري ميتونم بهش بگم كه چه لذتي داره !!! يكي گذاشتم توي دهن خودم و يكي هم به اون دادم من كه فوت ميكردم اون بال بال ميزد ولي مال خودش باز و بسته نمي شد ! اون به خودش كلي فشار مياورد ولي باز هم نميشد توي صورتش فوت كردم اون هم ميخواست اين كارو بكنه كه فوت كرد و بالاخره شددددددددددددددددددددد ولي خودش هم متوجه نشد چطور ؟ سه بار اين كارو كردم تا فهميد كه دليلش فوتيه كه توش ميكنه ، حالا هر دوتامون خوشحال بوديم اون كه موفق شده بود و من كه بهش تونستم ياد بدم و لذتش چند برابر شد.

صبح حال نازنين خوب نبود و قبل از اينكه بيام دفتر بردمش دكتر ، وقتي رسيديم مهد همه مهد رو تزئين كرده بودن به خاطر كريسمس ولي نازي خيلي سر حال نبود .

4 U??¸?±:
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 10:13 AM?? U?U??´??U?...

شاید با دیدن تزئینات و جشن سر حال بیاد
یادگیری فوت کردن هم مبارک

 
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 11:51 AM?? U?U??´??U?...

سلام مهري جون- خوبي خانمي؟ نازنين گلم خوبه؟ از طرف من ببوسش. خداكنه كه چيزيش نباشه و زود زود سرحال بشه .مرسي از كامنتي كه برام گذاشتي و بهم اميد دادي. شما دوستاي خوبي هستيد و من از حرف زدن با شماها واقعا" خوشحالم. نازنين كوچولو رو ببوس. راستي كريسمس هم مبارك. تعطيلات خوش بگذره.
شاد باشي عزيزم

 
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 11:53 AM?? U?U??´??U?...

راستي يادم رفت بگم جاي فرايزدي خالي نباشه.

 
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 8:58 AM?? U?U??´??U?...

سلام مهري جان - روزت بخير عزيزم - گل نازنين چطوره؟ الهي كه همگي خوب و سلامت باشيد. واقعا" ازت ممنونم كه يادم هستي و هميشه برام كامنتهاي خوب خوب ميذاري. راستش توي زندگي خيلي سعي كردم كه به چيزهائي كه دوست دارم خيلي اهميت بدم ولي هميشه نتيجه عكس گرفتم و ازشون دور شدم. حالا اشكال كارم كجا بوده نمي دونم . ولي بالاخره الان دوباره دارم سعي ميكنم و مي شه گفت دارم از نو شروع ميكنم. خداكنه اينبار موفق بشم. هرچند كه فقط نيمي از موفقيت دست منه. نازنين رو ببوس. شاد و سلامت باشيد.

 

Post a Comment

<< ?µU??­U? ?§?µU?U?