Monday, December 12, 2005

دست انداختن

ديشب كه باباجوني زنگ زد نازنين صحبت كرد و اومد پشت من وايستاد و دستش و انداخت دور گردنم و من نمي دونستم كه با اين دختر بازي كنم يا حرف بزنم ، بابائي براش شعر ترانه "شيرين شيرين يار " رو ميخوند نازنين هم حال ميكرد و او هم ميگفت آخه اين ترانه منصور خيلي دلنشين.( خانواده دوستدار ترانه هاي منصور(

شب بعد از حموم و شام اوردمش كه بخوابه و وقت خواب بهش گفتم : مامان جون اگه ... داشتي منو صدا كن ، اين حرف و زديم و نازنين جون هم بلافاصله گرفت، بعد از چند دقيقه گفت: ... بلندش كردم بردم و نشوندمش سر توالت كه سراغ جايزه ( قرص نعنائي ) رو گرفت ، گفتم : مامان جون فقط ... اول صبح جايزه داره نه هر وقت، شلوارش رو نصفه نيمه كشيد بالا و اومد دوباره توي تاب، شيشه آب و دادم بهش ،چند دقيقه بعد، اينقدر هوا مكيده بود كه تا از دهنش در اورد سرشيشه رفت تو و وقتي كه ميخواست دوباره بگذاره توي دهنش آب ريخت روي لباسش و مجبور شدم لباسش و عوض كنم ، خوابش نمي يومد و ميخواست يك جوري در بره از خوابيدن دوباره گفت: ... چون نبايد به گفته بچه توي اين موارد بي اعتنا بود دوباره بردمش و نشست با دكمه هاي موزيكال بازي ميكرد و هي بابائي شو صدا ميكرد، فهميدم كه داستان چيه گذاشتمش توي تاب و گفتم: مامان جون اگه خوابت نمياد اشكالي نداره فقط چشماتو ببند و باباجون و ببين كه رفتي باهاش بيرون و سرسره بازي ، ماشين سواري،..... كه اين داستان ما به نتيجه رسيد و نازي جون خوابيد.
بنده هم كه منتظر خواب نازي بودم و سرماخوردگي بالا گرفته بود دارو خوردم و خوابيدم.

4 U??¸?±:
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 12:43 PM?? U?U??´??U?...

قربون اين ىخمل ءلايي كه حتي با تعريف كردن از باباش حال ميكنه!عسل

 
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 10:15 AM?? U?U??´??U?...

سلام مهري عزيز. ناراحت شدم كه هنوز داري با سرماخوردگي لعنتي دست و پنجه نرم ميكني. خيلي طولاني شده. مراقب خودت باش. اين دختر كوچولو رو هم از طرف من ببوس. جالبه كه از حالا وابستگي به پدر و نشون مي ده و حتي با صداي اون صفا مي كنه. مراقب خودتون باشيد.
شاد و سلامت باشيد

 
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 10:00 AM?? U?U??´??U?...

میلاد امام رضا مبارک باشه و ممنون از حضورتون

 
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 10:04 AM?? U?U??´??U?...

راستی! چرا کامنتدونی پست بالایی
کار نمی کنه؟

 

Post a Comment

<< ?µU??­U? ?§?µU?U?