Sunday, January 15, 2006

تا 29 دي

تو را از بین صدها گل جدا کردم
تو سینه جشن عشقت رو به پا کردم
برای نقطه ی پایان تنهایی
تو تنها اسمی بودی که صدا کردم
عشق من، عشق من ، عشق من ،عشق من

4 U??¸?±:
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 10:39 AM?? U?U??´??U?...

سلام مهری مهربونم.سالگرد ازدواجتون مبارک.انشاالله هزار سال با عزت و لذت کنار هم زندگی کنید و لذت نازنین زندگشتون رو ببرید.
خیلی گلی خیلی عزیزی.

 
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 10:46 AM?? U?U??´??U?...

مهری جون مهربونم همگی خوبیم .ازت یه دنیا ممنونم.بتونم باهاتون صحبت کنم زنگ میزنم.مزاحمت میشم.
نازنینم رو کلی ببوس.

 
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 11:25 AM?? U?U??´??U?...

اینطور که معلومه جشن عشق و یه دنیا عاشقانه.خوشحالم و بهت تبریک میگم.امیدوارم عشقتون هر روز پررنگتر بشه...دکتر فرین خانوم دانشمنده اما دیروز بردمش پیش دکتر خسروی نژاد.خیلی خوب بود.راضی هستم...راستی اومدی؟

 
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 1:37 AM?? U?U??´??U?...

چقدر کلام مادرانه این شعر را قشنگ و قشنگ تر کرده

شعری را که یه عمره شنیدیم و حفظیم، وقتی لباس عشق مادرانه به تنش میکنه خیلی زیباتر میشه

 

Post a Comment

<< ?µU??­U? ?§?µU?U?