Wednesday, January 04, 2006

پستونك

از وقتي كه نازي سه روزش بود ما براش پستونك خريديم ولي هيچ وقت براش قابل توجه نبود . ديشب كه ياسمن كه 6 ماه از نازنين كوچكتر اومده بود منزل ما و پستونك دهنش بود نازنين آروم آروم ازش گرفت و گذاشت توي دهنش ، بهش گفتم كه نبايد چيزي كه مال كس ديگه اي هست رو بگيره و رفتم مال خودش رو آوردم و گذاشتم توي دهنش ولي انگار اون فكر ميكرد كه پستونك اون با مال ياسمن فرق ميكنه در نتيجه هر دو پستونك رو دست گرفته بود و هي عوض ميكرد مثلا مال خودش رو ميگذاشت دهن ياسمن و مال ياسمن رو براي خودش و برعكس تا بالاخره به اين نتيجه رسيد كه هيچ فرقي نداره و مال خودش رو قبول كرد.
صبح از وقتي كه از خواب بيدار شد پستونك رو گذاشت توي دهنش و نيم ساعت همينطور سرش رو گذاشته بود روي قلب من و خيلي آروم بود. وقتي كه رسيديم دم در مهد بهش گفتم مامان جان اين پستونك رو نبر با خودت چون ميفته و گم ميشه كه ديدم دو تا دستش رو گذاشت روي دهنش كه من ازش نگيرم ، دم در كه ميخواستم تحويلش بدم برعكس هميشه كه خودش رو با وسايل مشغول ميكرد دويد توي مهد كه ويلدا تعجب كردو گفت : امروز خيلي سرحال . دليلش چيزي جز پستونك نبود.

ديشب بعد از اينكه مهمون ها رو بدرقه كرديم نازنين خيلي پشت سرشون گريه كرد و هي راه ميرفت و گريه ميكرد و بابائي رو صدا ميكرد ، به بابا زنگ زدم و نازنين حرف زد و رفت سر بازي و بعد از كمي خوابيد البته تا خوابيد فقط بهانه گرفت.

4 U??¸?±:
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 6:21 PM?? U?U??´??U?...

عزیز دلم.هم خیلی باهوشه و هم خیلییییییییییییییییی دوست داشتنی.عاشق اون عکسشم که گذاشتی بغل نشانگر mouse.راستی ما هم فردا راهی ایرانیم.میریم اصفهان.انشالله جمعه آینده برمیگردیم.

 
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 6:22 PM?? U?U??´??U?...

وای ی ی ی ی چی شد این کامنت من.ببخشید قاطی شد.

 
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 6:20 PM?? U?U??´??U?...

راستي بالاخره اين پسونك براي بچه ها خوبه يا نه و هر كسي يه چيزي ميگه
من فكر كنم تا زماني كه بچه ها واقعا نياز نداشته باشن نبايد بهشون داد

نازي خوشگل را ببوسين

 
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 12:12 PM?? U?U??´??U?...

سلام ماشالله چه بامزه است خدا حفظش کنه .

 

Post a Comment

<< ?µU??­U? ?§?µU?U?