Tuesday, November 08, 2005

دلم گرفته

تن تو ظهر تابستونو بيادم مياره
رنگ چشمهای تو بارونو بيادم مياره
وقتی نيستی زندگی فرقی با زندون نداره
قهر تو تلخی زندونو بيادم مياره

من نيازم تو رو هر روز ديدنه
از لبت دوست دارم شنيدنه

تو بزرگی مثل اون لحظه که بارون ميزنه
تو همون خونی که هر لحظه تو رگهای منه
تو مثل خواب گل سرخی لطيفی مثل خواب
من همونم که اگه بی تو باشه جون ميکنه

من نيازم تو رو هر روز ديدنه
از لبت دوست دارم شنيدنه

تو مثل وسوسه شکار يک شاپرکی
تو مثل شوق رها کردن يک بادبادکی
تو هميشه مثل يک قصه پر از حادثه ای
تو مثل شادی خواب کردن يک عروسکی

من نيازم تو رو هر روز ديدنه
از لبت دوست دارم شنيدنه

تو قشنگی مثل شکلهايی که ابرها ميسازند
گلهای اطلسی از ديدن تو رنگ ميبازند
اگه مردهای تو قصه بدونن که اينجايی
برای بردن تو با اسب تنلندر ميتازند

من نيازم تو رو هر روز ديدنه
از لبت دوست دارم شنيدنه
*********
کی اشکاتو پاک ميکنه، شبا که غصه داری
دس رو موهات کی ميکشه ، وقتی منو نداری
شونه کی مرحم هق هقت ميشه دوباره
از کی بهونه ميگری شبای بي ستاره

برگ ريزونای پاييز کی چشم به رات نشسته
از جلو پات جم می کنه برگای زرد و خسته
کی منتظر ميمونه حتی شبای يلدا
تا خنده رو لبات بياد ، شب برسه به فردا

کی از سرود بارون قصه برات ميسازه
از عاشقی ميخونه وقتی که راه درازه
کی از ستاره بارون چشماشو هم ميزاره
نکنه ستاره ای بياد و ياد تو رو نياره
نکنه ستاره ای بياد و ياد تو رو نياره

2 U??¸?±:
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 2:53 PM?? U?U??´??U?...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 10:10 AM?? U?U??´??U?...

سلام.:(دلت برای همسرت تنگ شده؟
انشاالله زود برمیگرده.
مراقب خودت باش.کاری داشتی من در خدمتم خانم گل.

 

Post a Comment

<< ?µU??­U? ?§?µU?U?