Monday, February 27, 2006

بدون شرح

Raising Kids With the Right Values
How to teach the ones that matter most

"Be careful where you go, young man,
Be careful what you do,
Two little eyes are watching you now —
Two little feet will be following you."

http://www.parenting.com

3 U??¸?±:
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 12:24 PM?? U?U??´??U?...

سلام مهري جون- تو پست قبليت خوندم كه نازنين كوچولو مريض شده بود. خداكنه ديگه تاحالا خوب خوب شده باشه.مرسي كه به من سرزدي و ممنون از اينكه از پسري تعريف كردي. نازنين رو ببوس . شاد و سلامت باشيد

 
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 9:21 AM?? U?U??´??U?...

سلام مهری جونم.همینجوری که پست قبلی تو میخوندم داشتم از خجالت آب میشدم.آخه دختر خوب یه زنگ به من میزدی.نمیگم حتما اما شاید شاید کاری میتونستم انجام بدم.کمکی چیزی.حداقل اگر اونقدرها هم عرضه نداشتم اقلا دلداریت که میتونستم بدم.نمیتونستم؟
تو رو خدا ببخش که من خودم بهت زنگ نزدم.میدونم وظیفه من بود اما اونقدر درگیر اومدن و رفتن مامانم و تعویض کارم بودم که از شما غافل شدم.شرمنده اتم.ببخشید.(با یه عالمه خجالت)نازنین رو ببوس.

 
Anonymous Anonymous ?¯?± ?³?§?¹?? 10:25 AM?? U?U??´??U?...

واقعن بچه ها رو فقط باید با اعمالمون تربیت کنیم.یعنی اونی رو که درسته خودمون انجام بدیم که اونها آینه ما هستن..........مهری جونم درست میگی بچه ها شیرینن و تا قبل از فرین اینو نمی دونستم.آدمیزاد تا به چیزی خودش نرسه قدرش رو نمیدونه و این بد خصلتیه.......می بوسمتون مامان و نازنین دختر.

 

Post a Comment

<< ?µU??­U? ?§?µU?U?